Satış/Sipariş için

♥ Satılan ürünlerden istek halinde tekrar yapılabilir. Mail atınız.
 Ürünleri istediğiniz kargo şirketi ile yollayabilirim.
 Ödeme havale ile veya pasaj'dan yapılmaktadır.
 Ürünlerde revizyon yapılabilir.
♥ Pasaj'daki ürün fiyatları komisyondan dolayı daha yüksektir. 







♥Sipariş Hakkında


Ürünlerimden herhangi birini almak için yorum bırakmanız
veya babypink.pellin@gmail.com adresine mail atmanız yeterlidir.








♥Ödeme Hakkında

Havale ile;
Alacağınız ürünü kararlaştırıp, ürün bedelini size vereceğim
hesap numarasına yatırdıktan sonra bana haber vermeniz durumunda
3 iş günü içerisinde adresinize postalanacaktır.


Pasaj'dan
Pasaj üzerinden bana ulaşarak ödeme işlemini yapabilirsiniz.
http://babypink.pasaj.com/










♥Kargo Hakkında


Almak istediğiniz ürünü istediğiniz kargo şirketiyle yollayabilirim.
Kargo şirketinin ismini sipariş sırasında haber vermeniz yeterlidir.
Aksi durumda Yurtiçi Kargo ile yollayacağım.
Yada eğer "ben elden almak istiyorum bir şansımızı deneyelim belki yakınızdır."
derseniz oda kabul ben İstanbul'dayım (:










♥İade Hakkında


İade kabul etmediğimden ürünü satın almadan önce aklınıza takılan herşeyi sorabilirsiniz.
Herhangi bir detayına dair bir fotoğraf bile isteyebilirsiniz.



0 yorum: